Outros proxectos europeos nos que participa a AFG

ENERSILVA: Seminario informativo en Santander
O 28 de xuño tivo lugar en Santander a primeira reunión informativa dos proxectos aprobados na segunda convocatoria do programa de iniciativa comunitaria Interreg III B Sudoe dentro do que forma parte o proxecto Enersilva liderado pola Asociación Forestal de Galicia.

ECAS: Reunión do comité técnico
O pasado 27 de maio de 2005 celebrouse en Roscommon (Irlanda) a terceira reunión cos socios europeos do proxecto Cultivos enerxéticos no espazo atlántico: oportunidades de desenvolvemento a grande escala (Ecas) á que asistiu Manuel Pazos por parte da AFG.

FORSEE: Comeza o estudo do stock de carbono en biomasa e solo de plantacións forestais feitas sobre terreos agrícolas abandonados
O proxecto FORSEE liderado polo Instituto Europeo do Bosque Cultivado (IEBC) no que en Galicia participan a Asociación Forestal de Galicia e a Universidade de Santiago de Compostela, puxo o mes de maio pasado en marcha un estudo para analizar o secuestro de carbono en plantacións forestais estabelecidas sobre terreos agrícolas abandonados nos últimos 10 anos.