Os incendios forestais en Galicia
Datos do INFOGA

O pasado 31 de maio tivo lugar unha reunión do Comité Galego de Defensa contra Incendios Forestais no que se presentou o informe sobre os lumes do ano 2004 en Galicia.

No ano 2004 producíronse 10.618 lumes forestais que queimaron 32.098,5 ha de supercie total, das que, 10.128,1 foron de superficie arborizada.

No ano 2004 os meses de maior actividade incendiaria foron os de xullo, febreiro, abril, xuño, agosto e marzo que se corresponden coas adversas condicións meteorolóxicas rexistradas nos primeiros meses do ano. Nos tres primeiros meses do ano 2005 rexistráronse un número de lumes moi superior ao ano pasado, o que fai prever un ano crítico.