Introdución á arboricultura

Miguel Ángel Jamardo Figueira, de BIO-TOPO Arboristas S.L. e Rafafael Abuín Aido, Capataz Forestal da AFG

Cada día máis, o home vese abocado, xa sexa por necesidades de traballo ou comodidade, a vivir en ambientes reducidos, en enormes e ruidosas e fumeantes cidades. Pero ¿que sería dunha cidade sen xardíns, e un xardín sen árbores?. As árbores urbanas proporcionan unha morea de servizos á poboación e ao ambiente da cidade: dannos sensación de benestar, áreas de recreo, engalanan e disimulan a fría paisaxe de asfalto e formigón..., pero ademáis destes beneficios sociais tamén dan outros de carácter ambiental: melloran a calidade ambiental, aforran enerxía, protexen áreas de captación de auga, controlan as inundacións e a erosión, diminúen os ruídos, proporciónanlle hábitat á fauna...

Para que estas árbores estean saneadas e ben coidadas precisamos o traballo do arborista.