Antonio Rigueiro Rodríguez, novo presidente do Consello Consultivo das Fragas do Eume

O catedrático do Departamento de Produción Vexetal da Universidade de Santiago e Vicepresidente da Asociación Forestal de Galicia, Antonio Rigueiro Rodríguez, vén de ser nomeado por parte da Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Infraestruturas, novo presidente da Xunta Consultiva do Parque Natural das Fragas do Eume. Antonio Rigueiro, asume esta nova encomenda coa vontade de poder desenvolver novas ideas e actuacións que favorezan a posta en valor, a conservación e a difusión do Parque Natural das Fragas do Eume, ademais de apoiar a continuidade a todas aquelas iniciativas proveitosas que xa están en marcha.

O Parque Natural das Fragas do Eume, un dos bosques atlánticos mellor conservados de Europa, abrangue unha superficie de 9.125 hectáreas que se distribúen polos concellos coruñeses de Cabanas, A Capela, As Pontes de García Rodríguez, Monfero e Pontedeume e na que viven algo menos de 500 persoas, o que dá unha idea do estado virxe destes exuberantes bosques que seguen o curso do río Eume.

A Xunta Consultiva do Parque Natural das Fragas do Eume, é un órgano de participación no que están representados ademais dos propietarios dos terreos e das fragas, a Administración autonómica, as organizacións ecoloxistas, os empresarios e, entre outros, os responsables políticos dos concellos polos que se estende. O cometido de Antonio Rigueiro como presidente é favorecer a integración e colaboración de tódolos axentes sociais implicados no parque na procura da protección e o desenvolvemento económico dun espazo natural singular.