Entrevista a Alejandro Oliveros García
Director de Ordenación Forestal de ENCE

ENCE só compra madeira de eucalipto, pero dentro desta ¿que especie de eucalipto prefire?
ENCE consume na gran maioría eucalipto globulus ou eucalipto do país, dado que é a especie que aporta unha mellor calidade fronte aos requirimentos dos nosos clientes, e a que ten maior rendemento en pasta ao converterse 2,90 m3 de madeira de globulus nunha tonelada de pasta, cando noutras especies, coma por exemplo o eucalipto nitens, cómpren 3,80 m3 de madeira para facer a mesma cantidade de pasta.

¿Hai diferenzas entre a madeira de globulus do norte e do sur de Galicia?
Encontramos diferenzas no rendemento celulósico entre o globulus de Galicia e o do sur de España, sendo maior o rendemento do eucalipto do norte. Dentro de Galicia, as madeiras son moi parecidas. A diferenza pode estar máis no crecemento no monte que na calidade da madeira.