Distancias nas plantacións forestais

Cristina Verde Figueiras coa colaboración de José Luis Corral Rey, Julio Ruiz Cagigal, Enrique García Martínez e Braulio Molina Martínez

Unha vez que estamos seguros de que a parcela que se quere repoboar é axeitada para facer unha repoboación forestal, cómpre verificar as distancias que estamos obrigados a deixar con respecto ao contorno da plantación planeada.

Unha das consultas máis frecuentes dos socios da Asociación Forestal de Galicia é sobre as distancias que hai que respectar á hora de facer unha plantación forestal, con este artigo preténdese facer un resumo da normativa autonómica e estatal sobre o asunto.