Castaña de Galicia. Indicación xeográfica protexida

O pasado mes de febreiro entrou en funcionamento o procedemento regulador da indicación xeográfica protexida Castaña de Galicia que será controlada polo Consello Regulador creado para tal efecto.
A indicación xeográfica protexida Castaña de Galicia foi creada co fin de identificar os froitos obtidos a partir dos cultivares autóctonos galegos do castiñeiro europeo (Castanea sativa, Mill.) destinados ao consumo humano e comercializados en fresco ou conxelado. Estas castañas deberán cultivarse e procesarse segundo o establecido no regulamento e nas normas complementarias de aplicación da indicación xeográfica.